onsdag den 31. januar 2018

Fagre, nye verden


Så kom tidspunktet hvor også jeg, lettere forsinket, måtte træde væk fra det velkendte, trygge sted bag skærmen, og stille mig foran skærmen til den digitale verdens skue - så verden, her jer jeg!

En nyudklækket blogger der begiver sig ud i det ukendte farvand, som en blog er for mig. Mon det går? Mon mennesker der ude i World Wide Web vil læse om mig, en for over 99,999% af verdens befolkning aldeles ukendt underviser på Niels Brock? Jeg ved det ikke. Måske er det idioti? Nuvel, så vil jeg påtage mig rollen som idiot savant og føre de læsere som, mere eller mindre tilfældigt finder herind, gennem mine oplevelser og erfaringer med Digitale Teknologier, mit 4. modul på den pædagogiske diplomuddannelse på Metropol.

Velkommen til mit lille hjørne af Nettet. Velkommen til min blog!

Med venlige, digitale hilsner
Christer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar